google-site-verification: google2eb56abb18bc97e6.html

Ne hányjunk már szivárványt minden f@szság miatt!


Persze, szép dolog az együttérzés, meg minden, de szerintem már fájdalmas ez a szerelem a világ felé, amit a fakebook ránk erőszakol!
14 like - 3 komment
/egyik haveromnak hála, poénból/
Gondolom mindenki emlékszik a napra, mikor elfogadták az usában a melegek házassáhát. rá egy napra, vagy talán - sőt biztos - mér aznap televolt a közösségi oldal a "menő" szivárványos profilképekkel. Igen, az enyém is olyan lett, de ez csak amiatt, hogy én bejelentkezve felejtettem magamat az oldalon és drága barátnőm - aki nagyon jól tudja, hogy utálom a majmolást - godolt egyet és beállította nálam is ezt a ... szart. Bocs, de nem tudom magamat szebben kifejezni efelől, és még mielőtt megköveznétek, nem, nem utálom a melegeket és egészen addig nincs velük semmi bajom, amíg nem teszik számomra is kötelezővé. #LovesGays meg mit tudom én, de nem ez a lényeg!
?? like - anyázós kommentek
És most itt vagyunk... jött a katasztrófa, amiről valljuk be, a többségünk azt se tudja, hogy most mi van. "#PrayForParis, mikor a fények városa elsötétül, a világ minden tája érte világít" de mi van a többiekkel? 
Aki ismer, az nagyon jól tudja, hogy nem vagyok az az rasszista alkat, mindenkit emberszámba veszek, aki azt megérdemli.
15 like - 1 komment
/ötletem sincs ki volt/
Mint mondtam, a fakebookon mostanában tombol az empátia, amivel nem lenne semmi vaj, de most komolyan! MIÉRT?! Miért kell, illetve mi szükség van erre az efektre a profilképeken? Érdekel ez bárkit az ismerőseink közül, illetve tudják vajon, hogy pontosan mi van a világvan, vagy csak követnek egy hülyeséget, mint "úttörő társaink" zöme a nagy világban? -- na, már azt sem tudom pontosan, hogy mit akarok, de legalább jól felhúztam magam...
2 like - rasszista válasz kommentek
Sóval itt van most a nagy szerelem a nyakunkon... MEGINT és ismételten tele az oldal az egyenképekkel... éljen az emberiség... éljen az egyediség... együttérzés... szejetet!!! hányjunk szivárványt kórusban! Istenem, annyi probléma van a világban, miért mindig az ilyen apróságokra kell irányítani a "gondolkodni" vágyó nép eszét? Nincs elég agyzsibbasztó valóság show és cimborái a tévében? Úgy kövezel meg, ahogy csak akarsz, de ne aggas rám jelzőket mert nincs igazad!

Ja! És még egy valamit hadd kérdezzek... Mikor az az orosz utasszállítógép lezuhant, akkor miért nem nem ajánlotta fel az oldal ezt a kép csere lehetőséget? Nekem aki könyvekböl tanulja a törnénelem töredékeit miért érdekem a Francia nemzet? 


1920 június 4 ... és én vagyok a rasszista!

5 megjegyzés:

  1. En egyaltalan nem ertek egyet. Mindenkinek joga van az egyutterzeset kinyilvanitani. Es persze vannak olyanok is, akik csak a divat kedveert allitjak be, de azert ne altalanositsunk! Es Anna mind tudjuk hogy te allitottad be magadnak, nem mas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1920 június 4 - köss még belém légy szíves, olyan jó!

      Törlés
  2. Bocs mindenkinek, de osztom a véleményed. Szerintem is marhaság ez a facebookos dolog. Persze nem tiltom meg, mert mindenki eldöntheti. Nekem ez a véleményem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy egyet értesz velem! Általában az ilyenekért megbélyegzik az embert, pedig csak végig gondoltam az egészet... :/

      Törlés
  3. Teljes mértékben egyetértek veled. És abban is, hogy aki hangot ad a nemtetszésének, könnyen félreértik és megbélyegzik. Élő példa rá az én esetem. Nemrég kiírtam a facebookra, hogy "Ha már francia zászlókba borult az egész facebook, az ankarai terrorcselekmény vagy éppen az orosz repülőgép katasztrófa után miért nem változtatták meg török és orosz zászlóra a profilképüket". Erre másnap azzal fogadott az osztályfőnököm, hogy elege van a "szélsőséges megnyilvánulásaimból". :D (megjegyezném, hogy rasszizmus, trágárság és egyéb felháborodást keltő dolgok gyökeresen hiányoztak a bejegyzésemből)

    VálaszTörlés