google-site-verification: google2eb56abb18bc97e6.html

Görcs a gyomorban... gyomor a görcsben...

Szerelmi életem röviden? Miért érdekli ez az embereket? Még annyit sem tudtam produkálni, mint a legesetlenebb pár bénábbik fele. Persze, eljátszhatnám újra és újra, hogy egy "csajos nap" keretén belük, nekem meg kell próbálni elcsábítani valakit. Ennek van pár kitétele, például néhány lány barát, akikkel lehet baromkondi, de ennek most sajnos híján vagyok, szóval marad a chat.


Nem jó érzés odabújni a fiúhoz, átölelni, megcsókolni?
Lányok, jó érzés?
Olyankor én csak egy görcsöt érzek...
A gyomromban...
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd
Vagy a beleim között...
De lehet, hogy csak finganom kell...


Vágom, magányosan fogok meghalni egy büdös nyolcadik kerületi albérletben, macskákkal... akár egy földi álom!

2 megjegyzés:

  1. Hagyjad már! ;D Nem minden lány rendelkezik ilyen szöveggel. ;D jajj.... Sírok..... Fhuu anyám ...... XD

    VálaszTörlés
  2. Le screenshotolhatom?? :D jajj ... Röhögő görcsöt kaptam. Hajj......

    VálaszTörlés