google-site-verification: google2eb56abb18bc97e6.html

"Gitározol nekünk? :3"

Biztos nagyon unatkozom, vagy fogalmam sincs, de a napokban nagyon rákattantam az Ask.fm -re. Minden különösebb ok nélkül csekkolom naponta a kérdéseket, mert hát napi kérdés és igen, de nem. Előbb, vagy utóbb - vagy talán már most - függővé fogok válni, amit pedig nem kéne. A vicces az az, hogy konkrétan semmi sincs fent ami netalán érdekelne, csak be van követve vállam pát ismerős és videós, azoknak néha el-el olvasgatom a válaszaikat, de mint már említettem; semmi érdek feszítő. 
Már rám talált az "érdekel-e ahogy kiverem", meg a "jelölj be skype -on" és hasonló érdekességek, mellettük pedig az Ask.fm szépség verseny, annak jelentkezés kunyerálója és néhány jelentkezője is. Há', mondom oké. Ami nem érdekel, azt törölhetem, van rá lehetőség.
Ma viszont rám talált valaki - természetesen névtelenül - és megkérdezte, gitározom-e nekik? Az eredmény ez lett:





a felvétel minöségéért bocsi, telefonnal csináltam, sötétben...

5 megjegyzés:

  1. nekem is van, de nem mondanám, hogy függő lettem.

    U.i.: Tudsz gitározni? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha gondolod, bekövetlek ;) - nem, nem tudok gitározni :/

      Törlés
  2. Sziaa!:))
    Olvasgattam a blogodat, nagyon tetszik! Ez a videó is óriási, feldobta az estémet!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ^^ Örülök, hogy tetszik :) tervezem, hogy a jövöben elkezdek a YouTube -on vlogolni, azon a csatornán, ami a bejegyzésre látott videó is fel van töltve :)

      Törlés
    2. Amúgy, majd látjuk egymást Mezökövesden :D

      Törlés